Centrum Medyczne Damiana

Potrzebujesz konsultacji
lekarza, psychologa lub fizjoterapeuty
dla siebie lub swoich najbliższych?

Pobierz z Google PlayPobierz z AppStore

I korzystaj z konsultacji telemedycznych
z lekarzem lub psychologiem
z dowolnego miejsca w Polsce.

Konsultacje telemedyczne

W ramach konsultacji telefonicznej, wideo konsultacji lub czatu lekarz:

  • przeprowadzi wywiad,
  • udzieli porady i wyda zalecenia,
  • może wystawić e-receptę,
  • może wystawić skierowania na badania (z wyjątkiem badań radiologicznych),
  • może wystawić zwolnienie lekarskie.

Poznaj nas!

Nie wiesz, którego specjalistę wybrać? W naszej aplikacji przygotowaliśmy opisy wszystkich naszych specjalistów.

Możesz skorzystać z konsultacji m.in.:

alergologa (także dziecięcego), chirurga dziecięcego, diabetologa, dietetyka, endokrynologa (także dziecięcego), gastrologa, ginekologa, hepatologa, internisty, kardiologa, laryngologa (także dziecięcego), lekarza chorób zakaźnych, lekarza medycyny podróży, nefrologa, neonatologa, okulisty, ortopedy, pediatry, psychiatry, psychologa (także dziecięcego), psychoterapeuty, pulmonologa, reumatologa, urologa i innych.

Najczęściej zadawane pytania

  1. Jak przebiega konsultacja telefoniczna z lekarzem? W momencie połączenia od lekarza lub specjalisty, usłyszysz automatyczny komunikat z informacją o połączeniu z Centrum Medycznego Damiana w celu realizacji konsultacji telefonicznej. Następnie lekarz lub specjalista poprosi o podanie podstawowych danych osobowych łącznie z numerem PESEL w celu weryfikacji tożsamości. Podczas konsultacji telefonicznej lekarz zrealizuje wszelkie usługi, które są możliwe do wykonania zdalnie. W trakcie wywiadu lekarskiego może się jednak okazać, że niezbędna będzie wizyta stacjonarna, bez której nie będzie możliwe postawienie prawidłowej diagnozy i dobranie leczenia.
  2. Czy lekarz może wystawić zwolnienie lekarskie podczas konsultacji na odległość? Tak, oczywiście. Lekarz ma możliwość wystawienia e-zwolnienia, o ile konieczność jest uzasadniona.
  3. Jak zrealizować receptę, którą wystawi lekarz na tele-konsultacji? W aptece wystarczy podać farmaceucie kod przekazany przez lekarza w trakcie tele-konsultacji.
  4. Jak zapłacić za usługę? Czy mogę zrobić przelew? Płatność za usługi dokonywana jest wyłącznie online. Na stronie sklepu dostępne są przelewy bankowe oraz szybkie przelewy.
  5. Czy mogę wykupić wizytę dla kogoś innego? Jeśli tak, to jak to zrobić? W związku z tym, ze konto w aplikacji jest imienne, preferujemy, by wizyty kupować wyłącznie dla siebie.
  6. Czy mogę otrzymać fakturę na firmę? Nie ma możliwości wystawienia faktury na firmę, Faktury wystawiane są wyłącznie na osobę dokonującą zakupu.
  7. Czy konsultacje są w ramach NFZ? Nie, konsultacja może się odbyć wyłącznie po opłaceni usługi w sklepie.
  8. Wykupiłem wizytę, ale nie będę mógł z niej skorzystać. Jak odzyskać pieniądze? W przypadku wyrażenia chęci rezygnacji z zakupionej wizyty strony maja prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od dokonania płatności, przed wykonaniem danej usługi medycznej. W przypadku rezygnacji z zakupionej usługi Klient  otrzymuje zwrot na rachunek bankowy do 14dni.
    Wniosek o odstąpienie od umowy należy wysłać na adres email: e-dok@medicover.pl, lub listownie na adres Medicover Sp. z o.o. al. Jerozolimskie 96, 00-807 Warszawa. Formularz odstąpienia od umowy znajduje się również w sklepie internetowym. Medicover Sp. z o.o. gwarantuje zwrot wpłaconej kwoty w ciągu 14 dni roboczych za pośrednictwem aplikacji Przelewy 24 na rachunek bankowy z którego zainicjowano wpłatę bez obciążenia Klienta dodatkowym kosztem.
  9. Kupiłem wizytę, ale chciałbym zmienić jej termin – jak mogę to zrobić? W celu zmiany terminu wizyty skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta Centrum Medycznego Damiana  pod numerem telefonu 22 566 22 22.
  10. Mam abonament z firmy lub ubezpieczenie, więc dlaczego wszystkie usługi są odpłatne skoro mam je w pakiecie? Pacjenci posiadający abonament/ubezpieczenie z ramienia firmy wizyty lub badania mogą umawiać poprzez naszą infolinię lub platformę Damian Online. Aplikacja jest dedykowana dla osób, które chcą skorzystać z naszych usług odpłatnie.
  11. Lekarz ma problem z nawiązaniem połączenia, kilkukrotnie dzwoni, ale połączenie jest zrywane. W przypadku braku możliwości kontaktu za pomocą połączenia video lub czatu będącego wynikiem problemów technicznych lekarz wykona próbę kontaktu telefonicznego.